Designed for use on an NFA-registered short-barreled rifle, the Wilson Combat AR-15 SBR Tactical Barrel is specifically tuned to provide enhanced performance from a compact platform chambered in one of the AR world's most popular close-quarter calibers. Like all of the company's other barrels, the Wilson Combat AR-15 SBR Tactical Barrel is machined from 416R stainless steel and features a standard pistol-length gas system that's compatible with a range of aftermarket parts. The barrel is also cut with a .750-inch gas journal that readily accepts many gas blocks available for AR builders. The system is ready optimized for use with suppressors and subsonic loads. .300 Blackout chamber M4-style feed ramps 5/8x24 threaded muzzle Before acquiring or building an SBR with the Wilson Combat AR-15 SBR Tactical Barrel, note that the ATF requires the registry of an SBR lower through a Form 1 before an individual can amass all of the parts required to build a short-barreled rifle.
Perfetto per qualsiasi SBR
Progettato per l'uso su un fucile a canna corta registrato NFA, il Wilson Combat AR-15 SBR Tactical Barrel è specificamente ottimizzato per fornire prestazioni superiori da una piattaforma compatta camerata in uno dei calibri più popolari per il combattimento ravvicinato nel mondo AR.
Come tutti gli altri fucili di questa azienda, il Wilson Combat AR-15 SBR Tactical Barrel è realizzato in acciaio inossidabile 416R e presenta un sistema di gas di lunghezza standard compatibile con una gamma di parti aftermarket. Il barilotto è anche tagliato con un journal del gas di .750 pollici che accetta facilmente molti blocchi di gas disponibili per i costruttori di AR. Il sistema è ottimizzato per l'uso con soppressori e cariche subsoniche.
- Cameratura .300 Blackout
- Rampa di alimentazione in stile M4
- Mucche filettate 5/8x24
Prima di acquisire o costruire un SBR con il Wilson Combat AR-15 SBR Tactical Barrel, si prega di notare che l'ATF richiede la registrazione di un lower SBR tramite un Modulo 1 prima che un individuo possa raccogliere tutti i pezzi necessari per costruire un fucile a canna corta.