With a full-length guide rod in place giving no chance for recoil spring bind, a 1911 will chamber, cycle and extract more reliably. One-piece style available for Government/Gold Cup and Commander; Two-piece for Government/Gold Cup in both standard full-length and long slide for pistols equipped with partial or full-style compensators. Reverse Plug model fits Govt. length slides altered to accept tapered sleeve bushing. These are for standard recoil springs only, not Flat Wire Springs.
SPECS: Stainless steel. .325" (8.25mm) diameter shaft. All include correct plug.
Elimina il problema della torsione e dell'incastro della molla di rinculo!
Con un rod guida a lunghezza completa che elimina qualsiasi possibilità di incastro della molla di rinculo, una 1911 sarà in grado di camerare, cicli e estrarre in modo più affidabile.
Descrizione del prodotto
Questo 1911 RECOIL SPRING GUIDE è disponibile in due varianti:
- Stile a pezzo unico per Government/Gold Cup e Commander;
- Stile a due pezzi per Government/Gold Cup, disponibile sia in lunghezza standard che in lunghezza lunga per pistole dotate di compensatori parziali o full-style.
Il modello con Reverse Plug si adatta a slide di lunghezza Govt. modificate per accettare un bush in manica conico. Questi sono progettati esclusivamente per molle di rinculo standard, non per molle piatte.
Specifiche
- Acciaio inossidabile.
- Albero di diametro .325" (8.25mm).
- Tutti includono il plug corretto.